Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2012 13:09 - ТЕС за благополучие - утвърждения в женски род - Благодарна съм!
Автор: moutafova Категория: Хоби   
Прочетен: 7734 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ТЕС - техника за емоционална свобода

EFT - emotional technique freedom

По-долу Ви представям, уважаеми читателки, едно от приложенията на ТЕС-техниката.

Препоръчително е да се прави по 2 пъти на ден, сутрин и вечер, в продължение на 30 дни.
А след това също не се отказвайте от този хубав навик.

Впрочем, може да се прави и като прокси, т.е. дистанционно за друг човек.
Но и само така, пак има повече от добър ефект. Върху всички аспекти на здравето, вкл. финансово укрепване и заздравяване.

Лично изпитана рецепта. Действа!
Чувствайте се свободни да споделяте опит и емоции от ТЕС-ането за благополучие.


ТЕС за благополучие

http://www.youtube.com/watch?v=VwsFEv_xD5I

Поемете дълбоко дъх и се отпуснете.

 1.   Благодарна съм на имунната ми система, че ме освобождава от токсините с такава лекота, всяка нощ, докато спя.

2.   Благодарна съм, че тялото ми знае как да ме поддържа здрава и щастлива.

3.   Благодарна съм, че съм изпълнена с енергия и увереност.

4.   Благодарна съм, че смятам всяко предизвикателство за лесно и забавно.

5.   Благодарна съм, че съм в хармония със себе си и обичам да усещам изобилието по всеки възможен начин.

6.   Благодарна съм, че обичам и приемам себе си, точно такава, каквато съм.

7.   Благодарна съм, че съм обичана и подкрепяна от всички около мен.

 

8.   Благодарна съм, че съм добър човек и наистина заслужавам да бъда здрава, щастлива и богата.

9.   Благодарна съм, че с всеки изминал ден тялото ми става по-силно и по-здраво.

10. Благодарна съм, че гърбът ми се изправя все повече и става по-гъвкъв с всеки изминал ден.

11. Благодарна съм, че всеки ден мога да ям каквото поискам и когато поискам, без да се безпокоя за теглото си.

12. Благодарна съм, че гърлото ми е здраво и ми помага да комуникирам и да изразявам себе си по най-добрия начин.

13. Благодарна съм, че съм напълно здрава – физически, умствено и душевно.

14. Благодарна съм, че имам цялата енергия, която ми е нужна, за да завърша ежедневните си дела.

  

15. Благодарна съм, че тялото ми е здраво и изпълнено с енергия и жизненост всеки ден.

16. Благодарна съм, че напълно контролирам здравето и благополучието си.

17. Благодарна съм, че съм здрава във всички аспекти на моето същество.

18. Благодарна съм, че мога да контролирам теглото си, каквото и да ям.

19. Благодарна съм, че умът ми е в мир и че обичам това, което съм.

20. Благодарна съм, че обичам тялото си и се грижа добре за него. То ми се отблагодарява стократно.

21. Благодарна съм, че съм изпълнена със здраве и жизненост.

  

22. Благодарна съм, че вярвам в себе си, защото съм добра в това, което правя.

23. Благодарна съм, че винаги съм на правилното място в подходящото време.

24. Благодарна съм, че печеля лесно и приятно пари и че заслужавам да ги имам в изобилие.

25. Благодарна съм, че имам безкрайна енергия и виталност всеки ден.

26. Благодарна съм, че парите текат към мен лесно.

27. Благодарна съм, че обичам радостта и свободата, които парите носят в живота ми.

28. Благодарна съм, че мога да поискам онова, от което имам нужда, защото го заслужавам.

  

29. Благодарна съм, че съм в хармония със здравето и богатството.

30. Благодарна съм, че заслужавам най-доброто, защото съм чудесна.

31. Благодарна съм, че вярвам в интуицията си, която ме води всеки ден към правилното решение.

32. Благодарна съм, че сънят ми е спокоен и освежаващ всяка нощ.

33. Благодарна съм, че всяка сутрин се събуждам, изпълнена с енергия, щастие и чувството, че съм обичана.

34. Благодарна съм за способността си да прощавам и да се отпускам.

35. Благодарна съм за моята гениалност. Издигам се над ограничаващите вярвания.

 

 36. Обичам себе си безусловно и съм благодарна за силата, куража и предопределеността ми да успея.

 Поемете дълбоко дъх и се отпуснете.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moutafova
Категория: Хоби
Прочетен: 262376
Постинги: 59
Коментари: 65
Гласове: 94
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930